Bilder från kalaset

Hej vänner! Nu är jag äntligen hemma igen. Jisses vilken lång dag det har varit! Jag, Robin, Elain och Lisette var bjudna på kalas hem till fröken My som fyllt nio år! Det blev bjudning av tacos (MUMS), tårta, cupcakes, kakor och massa annat gott. Precis vad jag behövde efter min arbetsnatt haha. Det var supermysigt och My blev otroligt lycklig över alla presenter! Men mest missnöjd blev hon när Lisette var tvungen att åka hem hihi. Hon hade ställt för sin tvättkorg innanför dörren så att vi inte skulle kunna ta oss in. Söt! Här kommer lite bilder i alla fall.
 

Kommentarer
» j

åh vad fina bilder, glad jag blev när jag såg dom :)

Svar: Hihi åh tack snälla du <3
Emma Johansson

2012-11-04 // 21:31:44
URL: http://freedomtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback