Snabbis på gymmet

Hej finisar! Idag har Robin mått mycket bättre tack gode gud. Dock mådde Sara dåligt så det blev ingen träning tillsammans med henne. Stackars lilla. Men själv hann jag med en snabbis på gymmet förut. Elain var här hemma på besök för att kika på lillen. Oj vad nöjd hon verkade vara haha, så himla söta tillsammans. Sedan fick jag som sagt skjuts ner till Sportlife i Kungsbacka och väl där körde jag ett gott armpass och kondition såklart hihi. Jaja, nu gosar jag åtminstone sönder med min lille prins här hemma. Robin är iväg på träningen (korkskalle) och kommer inte förrän senare ikväll. Imorgon blir det jobb igen som vanligt och jobbar mellan 13-22! Så inatt få minsann mannen gå ut med plutten. Ha en fin kväll allihopa  ♥
 

Kommentarer
» Mamma Wild ❤

vad söt! :}

Svar: Tack hihi :)
Emma Johansson

2012-11-02 // 17:38:01
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback