Sov som en klubbad säl

Hej finisar! Nu skall jag alldeles strax bege mig mot gymmet! Jag trodde att jag skulle sova som en stock inatt, men där hade jag banne mig fel. Jag sov som en klubbad säl till klockan blev halv fyra för då ville lillkillen ut. Väl ute var det så kallt så jag blev knallvaken på mindre än en minut. Hur gick det då när jag sedan skulle sova? Skitdåligt såklart haha. Så jag låg och vred mig fram till klockan var kvart i åtta. DÅ gick jag till slut upp.
 
Börjar som sagt jobba klockan ett idag. Känns skit eftersom jag vill vara med hemma och fixa i ordning allting! Hjälpa till och få klart. Men det är bara att glömma. Fast det är lite skönt att få pausa också måste jag säga. Men imorgon gäller det! Då bor vi inte längre här uppe, utan där nere. Jösses amalia. Men men, jag skriver nog lite mer senare! Ha en fin fredag allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback