Träningsvärken

Hej vänner! Kan någon förstå hur trött jag är? Haha. Jag har träningsvärk i RUMPAN och i RYGGEN som fasen efter gårdagens pass med Sara haha. Vi gick runt som två miffon idag på jobbet, stela gamla kärringar verkligen. Men det känns så jäkla gott! Hade egentligen velat träna imorgon innan jobbet med men jag och Elisabeth skall iväg och klippa klorna på både Bella, Zeke och Chabo imorgon hos veterinären. Zeke är ju en sån jäkla gnällis och Chabo har vi ingen aning om mer än att Robin fick sig ett tjusigt rivsår mitt över hakan häromdagen! Stackars gullet. Men som sagt, det får allt bli träning på torsdag istället! Kör ett pass innan jobbet såklart hihi. 
 
Nu skall jag bara slänga mig i soffan och svimma hade jag tänkt. Är så himla seg i kroppen! Men ändå vill jag bara sätta igång och packa ner allting både för att det är lite spännande och roligt samt lite stressigt eftersom den 17:e börjar närma sig med stormsteg! Ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback