Börjat småflytta

Hej finisar! Sitter på jobbet och har sista rasten. Skönt! Det har varit en skitseg dag idag haha. Har hållt på att flytta ner massa saker till andra våningen idag. Vi hade packat klart biblioteket så jag tog alla 30 (läs tiotusen) kassar med böcker, alla kartonger, bord, fåtöljer, tavlor och sprang ner för den lilla lilla minitrappan och packade in allt i ett litet rum. Skönt att ett rum är tomt åtminstone! Har dock lite ont i knäna nu. Men sånt är livet!
 
Mitt lilla hjärtegull är för första kvällen någonsin iväg hemma hos farmormatte och fastermatte helt själv. Robin är iväg och tränar och jag jobbar till tolv. Det kändes så mycket i mitt lilla mammahjärta när jag skulle lämna honom. Lillgrisen! Längtar så efter honom. Vill bara hem och sova nu! Ha en fin kväll alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback