En perfekt dag för att vara din

Hej vänner. Nu är det snart dags. Vädret är helt perfekt idag, det är kallt som is men när solen är framme så värmer den sådär gott. Du hade nog gillat det, eller hur morfar? Det är en perfekt dag för att vara din. Bara din. Jag tror inte ens att jag har förstått vad det är jag skall göra sen. Vad jag skall iväg på. Att vi skall ta farväl, alla dina nära och kära, din älskade. Hur kan man ta farväl av någon som man inte ens har förstått har lämnat en? Någon som man vägrar släppa taget om, som man håller kvar i. Hur skall jag kunna släppa din hand? Jag skulle ju aldrig släppa din hand, min lilla hand i din stora. Min morfars hand. Min älskade älskade morfar. Jag tror inte att det finns någon som är mer älskad än du, någon som är så omtyckt och kärleksfull.
 
Jag älskar dig så mycket att det värker i varenda liten del av min kropp. Om jag kunde så skulle jag bygga en stege upp till himlen bara för att få se dig en sista gång. För att kunna se att du har det bra. Se att du sitter där och läser dina korsord och skrattar högt åt dina TV program.
 
Nu är det snart dags. Dags att göra det omöjliga.
Min morfar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback