Bodypump

Hej hjärtan! Sitter i sängen nu helt utslagen. Jag tror att varenda kroppsdel just nu värker och skakar så fort jag bara rör det minsta på mig. Jag var iväg förut och tränade halv fem med Sara och Patrik. Bodypump. Jag som inte har tränat på otroligt länge och inte har rört vissa muskler på säkert ett år körde Bodypump som start! Woho. Jag trodde jag skulle svimma säkert tio gånger under passet haha. Trots att jag inte alls valde att ha mycket vikter så vet varenda människa att jag inte har en enda muskel i mina armar. Så efter bara en liten stund skakade mina armar så häftigt att jag nästan började skratta hysteriskt haha. 
Innan träninngen fick jag något powerpulver som jag blandade ner i min flaska och svepte & jäklar vad mycket energi jag fick. Mina händer skakade lite och jag var helt speedad hihi. Fick även proteinpulver att dricka efteråt. Måste köpa eget så att jag faktiskt kan komma igång med träningen nu! Kuuuuul.
 
När jag kom hem stod det framdukat krabba och räkor. Har aldrig ätit krabba innan och jag kan inte säga att det var det bästa jag ätit men räkor är så himla gott! Visste inte att vi skulle äta det så jag blev otroligt överraskad. Men nu måste jag sova! Imorgon blir det till att jobba mellan halv nio och halv sex! Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer
» Marknadsundersökning - Bröllopsfotografering

Härligt med träning!

PS. Delta gärna i denna undersökning: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE9UaGg0eE9iMEtnd0hiVjU5RU15Z0E6MQ

2012-10-10 // 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback