Nu skall jag inte lyfta ett finger

Hej vänner! Nu ligger jag helt utslängd i soffan här hemma. Min älskade Robin kom och hämtade mig efter jobbet trots hans huvudvärk och trötthet. Det finns ingen bättre! Själv hade jag en riktig skitstart på dagen. Jag hade skrivit in fel arbetstid i mina almenackor idag så jag var på jobbet en timme för tidigt! Trött som jag var satte jag mig i soffan men fick sedan byta till passet tidigare istället. Sån himla tur! Så istället fick jag sluta kvart över fyra vilket var jätteskönt.
Nu skall jag bara ta det jättelugnt och inte lyfta ett finger. Tänkte faktiskt att jag skulle tvätta och städa idag men det får jag bannemig göra imorgon istället. Det behövs kan man säga! Rummet ser ut som hej kom och hjälp mig och alla underkläder är snart slut haha. Ja ja, nu skall jag kika på lite bloggar och bara ta det lugnt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback