Ett år tillsammans

Hej vänner! Igår hade jag en otroligt fin kväll tillsammans med Robin. Vi åkte till Esters inne i Kungsbacka och åt otroligt god förrätt, middag och efterrätt! Självklart blev det några drinkar till med hihi. Vi drack någonting som hette Aloe Vera! Så jäkla gott, och jag som inte ens tycker om att dricka. Vi hade i alla fall en toppenkväll tillsammans och jag var så himla lycklig hela tiden.
 
Det har jag varit hela detta året. Världens lyckligaste. Ibland har jag varit tvungen att sätta mig ner och fundera på hur sjutton jag kunde få tag i den absolut finaste grabben i världen? Jag kan verkligen inte förstå det. Hur gick det till? En blick och jag var helsåld. Jag vet precis vad som menas med kärlek vid första ögonkastet. För det var precis så jag kände. Jag tror man vet när det är rätt. Jag har varit tillsammans med flera andra personer, men det har aldrig känts såhär. Rätt. Med Robin vet jag att vi kommer att leva med varandra i alla våra dagar, vi kommer få flera små bebisar, gifta oss, få se våra barnbarn växa upp, skaffa hundar och katter. Jag vet detta. Det känns liksom långt in i hela kroppen. Jag har aldrig känt såhär för någon tidigare. & det vill jag aldrig göra igen någonsin ♥
 
Jag älskar dig min prins.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback