Packat hela biblioteket

Hej vänner! Nu är jag heeeelt slut. Jag har tvättat hela dagen, städat upp allt i mitt och Robins rum, packat ihop hela biblioteket tillsammans med Elisabeth. Puh! Känner mig helt slut nu. & det är bara första rummet som är nedpackat nu! Tror det blev fyra eller fem kartonger och över 30 påsar med böcker haha. Helt otroligt! Nu är det bara tusen rum kvar känns det som. Men det går fort, jag är ju redan expert på att flyttpacka så många gånger som jag har flyttat.
 
Imorgon skall jag träffa Sara och träna Bodypump klockan elva! Så himla gott. Är supertaggad som sjutton. Det är så himla mycket roligare att träna tillsammans med någon än att göra det själv. Jag blir så mycket mer peppad då hihi. Efter träningen skall jag träffa Johannisen som jag inte sett på HELA sommaren fram till nu. Usch. Jag tycker inte om när det blir så. Jaja, hoppas att ni har haft en toppendag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback