Mitt och Robins skitrum

Hej vänner! Nu har jag precis ätit frukost här hemma. Storfrukost till och med! Te, ägg, K-special, russinbröd och apelsinjuice. Mums! Är helt slut idag känner jag. Egentligen skulle jag gå till gymmet klockan tolv men jag känner ärligt talat inte alls för det. Jag har alldeles för mycket saker att göra här hemma. Jag måste bland annat tvätta en hel dröse med kläder och städa upp i mitt och Robins SKITRUM. Det är fanemej saker överallt där nu haha. Sen skall jag nog hjälpa till att packa lite här hemma eftersom vi snart skall flytta ner till nedervåningen! Kommer bli riktigt skönt när vi väl har kommit ner. Dessutom skall jag träna Bodypump imorgon med Sara så det gör inte så mycket. Men nu skall jag börja packa undan frukosten igen, skriver lite mer senare. Ha en toppendag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback