Hello muscles!

Hej finisar! Här är man uppe med tuppen, på en lördag! Woho. Har sovit så jäkla dåligt inatt så det finns inte. Fastän jag tog en insomningstablett! Hur går det ihop? Vaknade någon gång vid två och kunde inte somna om, precis som igårnatt. Så nu gick jag upp en halvtimme innan klockan skulle ringa, kul va? Fy. Jaja, frukost är alltid gott åtminstone. & jag har Klara med på bordet som sällskap hihi.
 
Har för övrigt inte allt för ont i kroppen, än! Självklart känner jag av träningsvärken redan nu, men imorgon lär jag ju inte kunna varken stå eller gå. Men hade tänkt titta om det finns något pass som jag kan träna på måndag hihi. Typ Bodypump igen kanske? Jaja, ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback