En riktigt dålig träningsdag

Hej finisar! Skriver kanske lite sent nu men vad skall man göra? Hihi. Var som sagt iväg och tränade tillsammans med Sara förut. Det gick riktigt dåligt måste jag säga, hade en skit träningsdag idag. Det kändes som att jag inte orkade lyfta någonting och jag svettades som en kossa. Jag blev helt anfådd av minsta lilla hela tiden! Men men, nya tag på fredag igen!
 
Efter Bodypumpen träffade jag Johannisen i stan. Så himla mysigt! Vi pratade såklart igen oss om allting som vi har gått miste om sedan i somras och jäklar vad vi snackade! & hungriga var vi också så det fick minsann bli en sallad på slimfood. Har saknat Johanna jättemycket och det var skönt som fasen att ses igen. Men nu skall jag bara ta det lugnt och titta på medan pappa och Robin försöker att laga diskmaskinen hihi ♥

Kommentarer
» Johanna

Du är min finis. Puss på dig! <3

Svar: Du är det hjärtat! <3
Emma Johansson

2012-10-18 // 07:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback