Riktigt irriterad

Hej vänner. Jag börjar bli riktigt irriterad nu. Jag fattar inte hur folk tänker hela tiden och jag hatar att hamna i såna här skitsituationer jämt. Behöva välja och välja bort. Hur kan det behöva bli så här varje gång? Blir så himla ledsen. Vet inte riktigt hur jag skall tänka just nu.
 
Sorry för klaget men känner mig så himla kluven just nu. Idag blir det bara jobb ifrån halv tio till halv sju ikväll. Imorgon är jag ledig eftersom det är begravning. På fredag skall jag träna tillsammans med Sara och Patrik efter jobbet och på lördag blir det träning tillsammans med Sara! Robin skall nämligen iväg till Danmark med alla sina pojkar så då passar jag och Sara på att träffas såklart! Ha en fin dag allihopa, kanske skriver lite mer ikväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback