Ugnsbakad lax med citronsås

Hej finisar! Puh. Jag känner mig alldeles slut nu. Har precis satt mig ner och börjat slappna av. Äntligen! Det har varit en sjukt lång dag och det har bara ringt, ringt och ringt. Inte en endaste sekunds ledighet på hela dagen känns det som. Men det är ju som vanligt. Såhär har det ju varit nu i flera veckor, så varför skulle det bli ändring på det? 
 
Jaja, idag skall vi i vilket fall äta ungsbakad lax med citronsås och ris! Mums vad gott det låter. Jag har inte ätit lax på urlänge och det är något av det godaste jag vet! Det nästan vattnar sig i munnen bara av tanken på det. Mer än såhär skall jag inte göra idag. Imorgon är min enda lediga dag och sedan blir det jobb igen! & imorgon skall jag skälvfallet upp som jag skrev innan. Därefter blir det träning i Kungsbacka! Taggar som fasen. Självfallet så kör jag bodypump hihi. Men tänkte köra lite kondition innan med! Men men, kanske skriver lite mer senare ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback