Förbannat trött

Hej finisar! Vad gör jag vaken redan? Jag kom ju precis hem och gick och lade mig. Galet! Men nu är jag i alla fall uppe igen och skall till jobbet. Idag känns livet extremt jobbigt! Jag är så förbannat trött, tror inte jag somnade förrän vid tolvsnåret inatt. & imorgon har jag ett läkarbesök som är inbokat klockan åtta. Så tro sjutton att jag inte får sova imorgon heller. Men jag kommer antagligen att gå och lägga mig jäkligt tidigt ikväll. Säkert redan vid åtta hihi. Knasigt att jag redan tänker på det, men som sagt så är jag jäkligt trött och utmattad! Om jag har tur så får jag sitta med IMSE hela dagen (antagligen inte eftersom det är måndag). Men men, nu skall jag fortsätta att klämma i mig min frukost. Är så trött så jag mår lite illa haha, men snart är väl denna dagen över med ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback