Sparkar, slåss, pillar och puffar

Hej finisar! Nu har jag precis slängt i mig lite frukost tillsammans med papi och Elisabeth. Robin sov ju som sagt borta igår så jag har kunnat bre ut mig precis hur mycket jag vill inatt! & om jag skall vara ärlig så har jag sovit jäkligt bra till och med hihi. Jag behövde nog få sova ut utan att ha någon bredvid som sparkar och slåss och pillar och puffar haha. 
 
Jag känner för övrigt inte av så jättemycket träningsvärk (än) efter gymmet igår. Jag känner självfallet att jag har tränat och är lite seg i kroppen men ingen värk. Dock tränade jag vaderna igår och jäklar, jag får kramp nästan så fort jag spänner dom haha. Jaja, idag blir det bara jobb som vanligt, ända till tolv inatt för att vara exakt. Innan det skall jag hinna handla med familjen och köpa hem en massa flyttkartonger. Sen blir det till att börja packa alla lediga dagar! Ha en fin dag allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback