Återbesök

Hej vänner! Jösses vilken lång dag det har varit idag. Sorry för den dåliga uppdateringen!
 
Jag blev så jäkla stirrig i morse när klockan ringde tjugo över sju haha. Jag ville så gärna sova vidare men det var bara att gå upp och dra på sig paltorna och åka till läkaren. Återbesök var det som sagt och egentligen så sa vi inte så mycket mer än att allting går åt rätt håll! Så det kändes jättebra hihi. 
 
När jag kom hem åt jag frukost och sov sedan ytterligare en timme för att sedan slänga på mig träningskläderna och åka ner till gymmet. Det blev 30 minuter på crosstrainern och sedan Bodypump i en timme. Fasen vad tungt det var, höjde mig både på ben, axlar, triceps och biceps. I och för sig minns jag inte riktigt vad jag har haft innan men tungt var det! Haha. Kände mig alldeles skakig efteråt. Men det kändes ändå bra att ha kommit iväg! Blev självfallet hämtad av Robin efteråt och sedan har jag spenderat dagen med att packa ihop "mellangången". Jag tror vi packade sammanlagt 8 kartonger haha. Men men, nu har jag ätit och är helt slut. Jag skall slänga mig framför TV:n och bara dö lite. Hoppas ni har haft en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback