Min favoritprinsessa fyller nio

Hej finisar! Vet ni vad? Idag är ingen vanlig dag, vet ni varför? Jo, för min älskade favorit prinsessa i hela världen fyller hela nio år idag! Min fina lilla skatt. Jag kan inte ens förstå att det var nio hela år sedan, nästan på pricken exakt, som jag klättrade upp i min loftsäng och hörde hur mamma svarade i telefonen. "Va? Men vad blev det då? Men vad blev det? Säg nu". En liten flicka berättade hon sedan. En pytteliten minispindelflicka som kom ut. Alldeles för liten men helt perfekt. Jag hade aldrig sett något så underbart fint i hela mitt liv. Oj som jag somnade gott den natten. Moster, för allra första gången i hela mitt liv. Moster till en perfekt liten flickunge. Min syster som aldrig någonsin skulle ha något barn, men som nu hade en egen liten att ta hand om. Hur otroligt är inte det? En av mina drömmar blev till verklighet kvällen då My föddes. Ett syskonbarn, äntligen. En liten som jag får följa igenom hela livet. Det finns ingen jag tycker om så mycket som min lilla My, älskade älskade My. Jag tror jag har varit med i mer än hälften av alla Mys händelser i livet. Hon är så viktig och speciell. Jag skulle aldrig klara mig en sekund om jag inte hade henne i mitt liv. Älskade My ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback