Tapper hjälte

Hej finisar! Jag är så trött att jag snart kommer trilla ihop. Det var det där med att sova va? När Robin kom hem igårkväll mådde han skitdåligt och hade spytt innan träningen. Så hjärtat gick och lade sig och när klockan slog tolv började Chabo gnälla. Det var bara att bege sig ut som en tapper hjälte och kissa och baja min lilleman. Sedan var han duktig och gick och lade sig med en gång. Gnäll igen klockan fyra, bara att upp och hoppa och gå ut och kissa igen (Robin helt omedvetandes om vad som händer hela tiden). Sedan är han duktig igen för lilleman känner att han fortfarande vill sova lite till. Skönt tycker jag såklart! Kvart över sex blir nästa gnäll och det är bara att se glad ut och gå upp och ut igen. Hjärtat är så duktig och kissar varje gång vi går ut såklart! & nu sitter jag här och är helt slutkörd. Vad ska jag ta mig till? Robin lät piggare nu på morgonen men jag får ändå lite dåligt samvete att jag lämnar Chabo hos honom i några timmar på förmiddagen.. Men men, nu måste jag nog slänga i mig lite frukost. Efter nattens bravader behöver jag något gott att äta ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback