Gosar för fullt

Hej finisar! Nu är jag äntligen hemma igen hihi. Robin har varit sur som en citron idag bara för att "han är trött". Men jag är ju också trött! Men men, nu är han åtminstone iväg och tränar. Själv gosar jag med plutten så mycket jag bara kan! Jäkla hund till att kissa inne hela tiden! När man minst anar det, då sätter han sig lite diskret på någon matta och kissar lite. Suck! Men förhoppningsvis blir det bättre snart, det är ju bara dag ett än så länge!
 
Nu har hjärtat lagt sig i sin stora säng åtminstone, han vet precis vilket rum som är hans och vart han sover hihi. Söta lillen. Nu har jag precis ätit och skall alldeles strax trimma lilla Zeke som ser ut som ett stort troll haha. Skriver nog lite mer senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback