Elisabeths födelsedag

Hej vänner! Nu har jag ätit världens godaste middag tror jag. Oxfilé med potatisgratäng och sallad. MUMS! Oxfilén var så jäkla god helt enkelt. Jag har nog aldrig tidigare ätit något så gott som denna. Sedan blev det såklart lite tårta som jag bakade tidigare idag. Älskar att göra nya tårtor hihi. Det är mycket roligare att göra tårtan än att äta den haha, jag blir så himla mätt av tårta. Lyckas bara äta lite grann innan det står mig upp över öronen. Fick för övrigt en jättefin Marc Jacobs parfym av Robin som han hade köpt med sig hem ifrån Danmarksbåten, så himla gott luktade den! Jag har världens absolut bästa pojkvän i hela världen. 
 
Känner för övrigt redan av träningsvärken i min kropp. Imorgon kommer inte vara rolig! Men då blir det en sväng upp till Nol för att träffa Robins vän. Det är en sak vi skall diskutera med honom hihi. Självklart kommer jag att berätta i sinom tid, men det blev lite utdraget ifrån vecka 42 så det händer lite längre fram i tiden. Men snart!  Nu skall jag ta och hoppa ner i sängen där min utslagna hjälte ligger, godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback