Sportlife Almedal

Hej finisar! Nu har jag varit iväg tillsammans med Sara och kört ett dubbelpass på Sportlife Almedal. Harregud kan jag bara säga. Det var skitsvårt med Body Combat eftersom jag aldrig gjort det tidigare. Tempot var högt och det var svårt att hänga med och förstå alla rörelser! Men vad kul det var. Dock var luftkonditioneringen sämst inne i lokalen så jag höll på att svimma av värmeslag och utmattning haha. Direkt efter var det i vilket fall som helst Zumba. Skitkul och lite lugnare tempo! Dock var det lite svårt att fatta vad man skulle göra men det löste väl sig ganska bra ändå. Slog nästan knut på mig själv för att jag var så utmattad i kroppen hihi. Det var knappt så att jag orkade dricka min proteinshake efteråt! Det var i alla fall en grym träningsdag tillsammans med S! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback