Valldadagen

Hej fina! Har preeeecis ätit klart min frukost. Gott! Idag skall vi fixa en hel del med huset och skall även iväg på valldadagen? Minns inte riktigt om det hette så men kul med lite paus i alla fall hihi. Robin sov hos ankan igår och skall vara iväg hela dagen idag med, så honom lär jag ju inte se på ett tag. Ganska tråkigt när han ändå är ledig. Men men, allt kan inte vara som man vill jämt och ständigt.
Det blir som sagt jobb senare vid 16:00 och slutar klockan ett. Galen tid, och jag blir fortfarande irriterad när jag tänker på händelserna kring allt detta. Skall faktiskt kolla runt lite på internet sen hade jag tänkt! Angående lite hemliga saker till och med. Men jag skriver lite senare igen ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback