Effektiv dag

Hej finisar! Har äntligen slängt mig i soffan och tar det lite lugnt. Var som sagt iväg förut med Sara och skrev in mig på körskolan! Fasen vad spännande det var. Ändå stod jag bara och pratade med kvinnan i receptionen! Haha. Fick med mig alla böcker hem, köpte lite överstrykningspennor, block och sprang även in på banken en snabbis! Äntligen. Nu är det bara att göra bytet så har jag äntligen SEB som bank istället för Swedbank hihi. Jösses så effektiv jag har varit idag? Grym ju! Har även skalat en hel dröse potatis, diskat och städat undan här hemma. Så nu är jag trött men skall nog kika lite i min teoribok ändå, till och med det är spännande hihi. Ha en fin kväll ♥
 



Kommentarer
» Evah - En av Karlstads största bloggar

Hoppas det gick bra med teorin. :)

Svar: Tack snälla! :)
Emma Johansson

2012-09-13 // 11:33:15
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback