Robins födelsedag

Hej vänner! Jag tror ärligt talat inte att någon i detta ögonblick kan förstå hur trött jag är. Efter nattpasset, kan ni gissa vad som hände då? Självklart var tåget inställt. Så där stod jag på centralen med en massa pundare och kände mig hur obekväm som helst. Så pappa och Elisabeth kom och hämtade mig (stackarna, ringde och väckte dem tio över fem). Vi åkte hem och började genast att baka en tårta till Robin som fyller år idag! Mitt hjärta. Vi tog fram alla paket och kort och tutor som vi hade med oss in och sjung för fulla halsar!
 
Efter paketöppning osv lade jag mig och sov en timme för att sedan bli uppväckt och må pyton. Trodde allvarligt talat att jag skulle kräkas. Inte skönt! Men vi begav oss iväg till Förlanda för att kolla på rallycross och där har vi varit fram till nu. Jag fick en timmes sömn i Niklas buss, tack gode gud för det! Är helt slut nu. Känner bara för att ta en låååång dusch och sedan börja med Robins födelsedagsmiddag. Det är lika bra att hålla mig vaken till lite senare så att jag sover länge inatt istället. Bilder kommer senare (imorgon eller ikväll). Hoppas ni har haft en mindre stressad dag ♥
 
Bjuder på en bild från idag som käraste Elain har tagit!

Kommentarer
» Jasmin - The dream of being famous!

Riktigt fin blogg! Vad har du för planer denna söndag? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg, annars kommer jag aldrig kunna se svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-09-02 // 01:14:27
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback