Kan inte sova längre

Hej finisar. Sitter i köket och äter lite flingor. Snacka om att inte ha någon aptit. Robin och Fredrik kom hem vid tretiden inatt, somnade nog inte om förrän strax efter fyra. Sedan vaknade jag helt förvånad över att jag ens hade somnat! Kan verkligen inte sova längre om nätterna, vaknar ALLTID minst en gång och bara ligger. 
Men men. Idag skall jag hem till mami! Vi tänkte hälsa på en stund hemma hos mormor, jag har ju inte hunnit vara där än eftersom jag varit så dålig. Inte för att jag känner mig bättre nu, men jag har ju inget bättre för mig direkt! Robin och Fredrik kollar på film nu, så jag lär ju inte få någon hjälp med disk eller något idag heller. Så det är bara att sätta igång nu! Vill inte att pappa och Elisabeth kommer hem till världens bombnedslag här hemma. Vi kanske hörs lite senare ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback