Aprikoskräm

Hej alla! Ligger här i sängen och är jättesugen på någonting. Vet dock inte vad? Funderar på att hämta lite aprikoskräm, mums! Satte på Avatar för en liten stund sedan. Tycker verkligen om den filmen, den är jäkligt mysig! Längtar även så himla mycket efter Robin, han är och tatuerar sig nu hos Malin. Vill så gärna vara med men har inte känt mig så pigg idag alls. Saknar honom skitmycket fastän vi sågs i morse!
 
Tog för övrigt en hel tablett av mina Seroxat förut. Har bara tagit halva dosen innan för att det har varit så jäkla jobbigt, men idag tog jag en hel. Tycker att det är skitläskigt. Tänk om det blir värre nu? Igen, tänk om jag inte kan somna om kvällarna? (fastän jag har mina insomningstabletter, som för övrigt snart är slut med). Tänktänktänk. Det är som Robin säger, jag tänker alldeles för mycket. Men jag kan verkligen inte låta bli.... blir tokig på mig själv. Jaja, skriver nog lite mer imorgon igen! Ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback