Första körlektionen

Hej hjärtan. Vet ni vad? Idag var jag iväg på min första körlektion på Bergmansgatans trafikskola, hihi. Det gick superbra. Inte för att vi gjorde så speciellt mycket, lite start/stopp, växling och krypkörning. Men ändå! Det var ju skitspännande eftersom det var första gången. Kör med en jätteduktig kvinna (som även Sara körde med). Redan imorgon har jag dessutom nästa lektion! Man måste sätta igång om man vill få det gjort! Hihi.
Efter körlektionen kände jag mig jättehängig. Min halsfluss har ju som sagt gått över till en riktigt skön förkylning så snor är inget det inte finns gott om haha. Nyser och hostar och är helt slut i hela huvudet. Jaja, nu ligger jag här hemma och tittar på Alice i underlandet. Älskar den filmen. Är lite sugen på att se Snövit igen med. Mer än såhär tänker jag inte göra idag om jag skall vara ärlig. Vill bara kurrera mig och bli frisk snarast möjligt så att jag kan börja jobba och träna igen! Åh. Ha en fortsatt fin dag ♥
 
Lånade ROBINS tröja och myser med lilla prinsessan!

Kommentarer
» J

åh vad kul att det gick bra :D

Svar: Hihi jaaaaa!
Emma Johansson

2012-09-25 // 15:01:15
URL: http://freedomtime.blogg.se
» Åsa

Saknar dig finisen!!! <3

Svar: Saknar dig med hjärtat!!! <3
Emma Johansson

2012-09-25 // 16:34:44
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback