Imovane

Hej vänner! Jag är vaken, och jag har sovit heeeeeela natten. Fattar ni eller? Helt jäkla otroligt. Jag låg igårkväll och skruvade mig och försökte att inte tänka, Robin låg och klappade lite på mig och jag tänkte att jag aldrig skulle kunna somna. Allt det skulle bli ännu en helvetesnatt + med en insomningstablett i mig. Men helt plötsligt vaknar jag upp och klockan är 02:07 och jag måste stirra skitlänge för att förstå att jag somnat! Robin vaknar såklart och är jätteglad och säger "du har sovit jättetungt hjärtat". Sedan var det bara att försöka somna om, och kan ni gissa? Det gick jäkligt fort det med.
 
Så, nu har jag precis ätit frukost och det är världens skitväder ute. Det regnar och är helt grått. Så att åka iväg någonstans idag känns inte alls lockande. Dessutom hostar jag som en galning och halsen känns helt svullen och gör skitont! Så det är nog bra att vara inne. Även om jag inte vill. Men men, imorgon kommer Elisabeths släkting hit och det kommer bli en riktig utmaning att äta middag med alla. Hoppas att det går bra bara! Ha en fin dag alla ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback