Jag har inte längre någon ork

Hej vänner. Jag känner inte riktigt att jag orkar med det här längre. Jag sover absolut ingenting längre om nätterna, jag ligger vaken ända till sju på morgonen och sover sedan fram till elva. Jag orkar verkligen inte detta mer. Panikångesten är värre än någonsin och just nu bor jag på toaletten. Det känns som att jag bara skulle kunna lägga mig ner på golvet och ligga där tills allting är över. Jag är helt utmattad av för lite sömn och för att jag är så uppjagad hela tiden. Har någon något tips? Vad kan jag göra? Hur skall jag bete mig? Vet inte riktigt vart jag skall ta vägen längre. Jag orkar inte med en sån här natt till. Jag får nog ringa min läkare idag, och fråga vad sjutton jag skall göra. Det känns verkligen inte bra. Inte på något sätt.
 
Hoppas att ni har haft en bättre natt än mig. Den här har varit värst hittills. Jag fasar inför varje natt när kvällen börjar närma sig. Dagarna går för fort eftersom jag sover bort dom. JÄKLA SKIT.

Kommentarer
» sara

Jag är så ledsen hjärtat för det du går igenom <3 älskar dig och du vet att det bara är att höra av sig om det skulle vara något <3

Svar: Tack älskade du, det är skitjobbigt på alla sätt som går. Jag älskar dig med och du kan alltid höra av dig också om vad som helst, fina Sara <3
Emma Johansson

2012-09-20 // 13:21:31
URL: http://Saraaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback