Kungsmässan

Hej hjärtan! Ligger i sängen och myser med Robin och lilla Lucy hihi. Har ätit en megastor frukost och känner mig allmänt nöjd. Igår var jag för övrigt iväg på Kungsmässan och handlade gaaanska mycket saker. Bland annat en jacka, två tröjor, två jeans, träningsbyxor och lite annat smått. Tänkte att jag skulle visa er lite senare hihi.
Är himla nöjd i alla fall! Idag tänker jag göra precis ingenting! Bara vara hemma och mysa. Börjar tröttna så himla mycket på den här jäkla förkylningen, vill träna! Nu! Känner mig skitpeppad, vill bara hålla igång. Jaja, vad mer kan jag göra än att vänta ut min sjuka? Blä. Men men skriver mer senare! Ha en fin morgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback