En snabb natt

Hej finisar!
Hade en fantastisk natt med Åsa igår på jobbet. Vi myste med en liten godispåse och satt med våra böcker och läste så fort det var lugnt. Så himla mysigt! 
Dock var inte morgonen lika smidig som vi tänkt oss hihi. Åsa är så snäll så hon sade att hon skulle köra hem mig, men när vi åkt ut på motorvägen och precis passerat Kållered så inser jag att jag har glömt min mobiltelefon på jobbet. TYPISKT. Vi vänder självklart eftersom Åsa är bäst, och hämtar min lilla mobil. Vänder och åker tillbaka till Kungsbacka. Vi stannar för att ta med min cykel också, men SJÄLVKLART får den inte plats i bagagen då den är för bred. Så då har vi stått där och kämpat i en evighet i onödan haha. Så cykeln fick stanna och Åsa är så snäll så hon kör hem mig. Så vi hade verkligen en rolig morgon kan jag säga!
 
Nu har jag i alla fall precis ätit middag och skall vila en stund innan jag får skjuts ner till stationen. Sen är det bara att förbereda sig för ytterligare ett nattpass hehe. Ha en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback