Åskoväder inatt

Hej alla!
Sitter för tillfället i soffan och tittar på när Robin och Dala spelar NHL. Lucy ligger här bredvid och gosar med sin mammi. Älskade katt! Småttingarna ligger inne i sovrummet, med tanke på att det är lite sent så har vi stängt in dom så att vi slipper jaga ut dom under ifrån soffan. Mina sötnosar!
 
Igår sov jag ju som sagt hemma hos Lotta. Delade säng med My och när jag kom dit vid halv ett så var ungen fortfarande vaken! Toka. Det blev världens åskoväder och blixt efter blixt lös upp hela rummet hihi. Det var supermysigt! Vi låg och pratade om killar, puburteten och kärlek. Min söta lilla tioåring har blivit så jäkla stor! Vi låg och i alla fall och gapskrattade fram till att klockan var halv två på natten, då somnade vi. Sedan blev vi uppväckta klockan nio för frukost och då blev det även lite bebisgos med lilla Neahbus! Haft en underbar dag helt enkelt men nu vaknas det nattjobb, hoppas ni får en lugn fredagskväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback