Härlanda tjärn

Hej godingar!
Idag har varit en sjukligt lång dag kan jag tala om! Dagen började redan klockan fem, Robin körde in mig till tåget och sedan blev det jobb ifrån halv sju till halv tre. Därefter blev jag hämtad utav hjärtat igen och vi åkte hem till Tobias och Alexandra. Vi väntade in storebror och åkte sedan hela vägen till Angered för att mysa med mammi!
 
Hemma hos mamma blev det firande av Tobbe med tårta och fika. Gottgott! Vi pratade och skojade och drack kaffe ute på balkongen. Sedan åkte vi tillbaka till Härlanda tjärn och badade en stund. Så himla mysig dag! Men nu sitter jag äntligen här hemma och skall alldeles strax gå och lägga mig. Ögonen går verkligen i kors nu! Hoppas ni haft en fin dag, här får ni en bild ifrån i morse. Kungsbacka och sedan Göteborg ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback