Hello august

Hej godingar!
Idag har det varit fullt ös medvetslös. Först åkte jag och hjärtat in till Kungsmässan för att fixa ett nytt batteri till klockan som jag köpte i Grekland. Men precis när jag skulle visa klockan för kvinnan inne på Ur och Penn så började den av någon konstig anledning att fungera. Vad hände? Haha.
 
Mötte upp Åsa vid halv ett för att testträna på Fitnes24seven på Nygatan i KBA, vi körde ett riktigt hårt pass och var alldeles slutkörda efteråt haha. Själv signade jag upp mig direkt och gick tvärs över till Nordic Wellness och avslutade mitt medlemsskap. Känns så himla bra att ha Åsa att kunna träna med! Hon är världens största inspirationskälla ever. Så nu kommer vi kötta sönder oss tillsammans hihi. Efter passet åkte vi hem och käkade lite lunch och sedan sov jag mellan 4 och 7. 
 
Nu sitter ja här på jobbet och jag känner mig så himla duktig som tog cykeln ner till KBA. Så imorgon bitti blir det en låååång cykeltur hem haha. Kommer nog avlida efter en stund men det löser sig. Känns toppen! Ha en fin kväll ♥
 
AUGUST | via Tumblr

Kommentarer
» Anonym

Vi är helt enkelt bäst och så enkelt är det!

Svar: Helt awesome!! Hihi
Emma Johansson

2013-08-01 // 23:00:10
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback