Baka bröd

Hej godingar!
Sitter äntligen ner i soffan nu, för tillfället haha. Åsa följde med mig hem efter jobbet för att låna med sig lite kläder, supermysigt! Blev en del tjöt i bilen och om hennes kommande greklandsresa på söndag hihi. Är så avundsjuk ju! Vill verkligen också åka utomlands igen. Men nu är det ju bara fyra månader kvar tills vi drar iväg till Teneriffa i två veckor. Som jag längtar!
 
Nu har jag i alla fall precis börjat baka. Det tog en evighet att slänga ihop en dubbel sats med deg! Sjukt. Lilla stora Ronja stod bredvid som en trogen vapendragare och åt mjöl haha. Ronja är dotter till pappa och Elisabeths vännina ifrån Stockholm. Hon har även med sig stora Rasmus och lilla Tindra. Så det är fullt ös medvetslös här! Men nu skall degen jäsa i 30 minuter så då skall jag försöka vila lite. Har en hel del bak kvar tills imorgon, jösses! Kommer att stå ända till klockan tolv inatt tror jag. För vi måste ju hinna äta middag innan med! Hur skall detta gå? ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback