Bodypump

Hej!
Igårkväll åt vi sen middag här hemma tillsammans med Tobias. Eftersom pappa, han och Robin åkte till Tyskland idag så sov han över. Robins klocka ringde klockan fem i morse och jag fick nästan en hjärtattack! Min klocka ringde dock inte förrän 1,5 timme senare. På med träningskläderna och mötte upp Åsa klockan nio vid domkyrkan. Det blev ett Bodypump pass! Att jag inte dog haha.
 
Nu sitter jag här hemma i mina svettiga träningskläder, Åsa följde med hem för att äta lite lunch. Dessutom var det planerat att de små kissarna skulle komma vid ett, men Bertil är som vanligt försenad haha. Så nu har Åsa precis åkt hem och jag sitter här och väntar på mina och Robins små älsklingar! Kommer antagligen upp lite bilder senare hihi. Hoppas ni får en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback