Vilodag

Hej vänner!
Sitter för tillfället på jobbet, igen, som vanligt osv osv. Ovanligt, läser ni egentligen något annat? Haha. Jag sitter här och försöker mentalt förbereda mig för mitt arbetspass, vilket inte går så bra för jag är enooormt trött och seg. Mina små katthjärtan har lekt rövare inatt (trots massa bus på dagen). Så det är inte bara två utan TRE katter som leker och busar med varandra. Men jag lever!
 
Idag har jag i princip inte gjort något vettigt alls. Har bara legat hemma och myst med missarna, läst lite i min bok, pratat med My och städat lite. Egentligen var planen att jag skulle cyklat ner till Kungsbacka men jag kände mig lite krasslig i halsen. Så det fick bli en vilodag till! Känns det bättre imorgon så blir det cykeln ner till Kungsbacka och sedan hem efter jobbet igen på måndag morgon. Perfekt! Men nu skall jag sätta igång och jobba, undrar om det ringer på mycket? Ni lär ju få veta hihi. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback