Lyxmorgon på jobbet

Hej vänner!
Har precis fixat i ordning allting på jobbet nu. Sitter ner och dricker mitt morgonkaffe (som dessutom är hemmagjort). Lyxmorgon helt enkelt haha.
 
Igår gjorde jag inte mer än att söka en hel dröse med jobb åt hjärtat. Satt ifrån att jag skrev igår till klockan var tre på dagen ungefär, så det tog ett jäkla tag. Men förhoppningsvis så får han napp snart! Som sagt, mer än så gjorde jag inte igår. Jag tog efter Saras goda recept och gjorde kyckling med currysås. Till detta gjorde jag blomkålsris och bulgur samt en sallad. Det blev helt perfekt hihi. SÅ GOTT.
 
Men nu skall jag fortsätta lite här innan jag börjar jobba, ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback