Midnattsloppet 2013

Hej godingar!
Igår var det alltså Midnattsloppet som stod på schemat. Tio över tio gick starten och jag och Lotta lyckades ta oss igenom på 1 timme och 25 minuter hihi. För att inte ha tränat så jättemycket, varit sjuk inte så långt innan och inte hunnit träna efter det, så är jag NÖJD. Kanske inte den bästa tiden, och vi hade säkert kunnat göra bättre ifrån oss om vi var mer tränade. Men VI KOM I MÅL. Det var mitt mål faktiskt haha. & alla backar under loppet, att jag inte tog livet av mig när vi sprang upp till Masthuggskyrkan. Helt insane! Sista backen innan målet, den var inte heller att leka med. Jag fick absolut ingen luft och var nära att lägga mig ner och bara skita i den sista biten hihi.
 
Jag och Lottisen var inte hemma förrän vi tolv och jag somnade nog inte förrän klockan var runt ett. Hade så jäkla ont i fötter och knän att jag inte kunde sova alls. Det har värkt nästan hela natten! Idag är jag seg som jag vet inte vad och knäna är inte snälla. Men som tur var började jag jobba klockan två och kör bara ett sjutimmarspass idag. Perfekt! Dock jobbar jag imorgon med. Är verkligen inne i en helvetesperiod på jobbet nu, usch ♥
 
<3 | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback