Snart midnattsloppet

Hej finisar!
Sitter för tillfället på jobbet, IGEN. Som vanligt och så vidare haha. Igår hade vi dock en förträffligt fin kväll hemma hos Johan och Jenny, vi grillade massa god mat och satt och tjötade hela kvällen. Men eftersom jag började halv åtta idag så åkte vi hem vid tiotiden. Kan ju tala om att jag däckade på bara några sekunder efter att huvudet landade på kudden.
 
Nu sitter jag som sagt här i alla fall. Efter jobbet skall jag möta upp systeryster så att vi kan hämta ut våra tröjor till midnattsloppet som är ikväll. Dock vet jag inte riktigt hur det kommer bli med tanke på att jag inte fått något startnummer hemskickat till mig eller någonting. Men det borde väl gå att lösa ändå? Annars blir jag vääääldigt grinig. Men det får bli ett senare problem, jag skall ta mig en lång powernap så fort jag kommer hem till Lottisen hihi. Ha en fin dag allesammans ♥
 
4 New Workout Routines For All Fitness Levels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback