Jag vill med ha en unge

Hej godingar!
Sitter på jobbet och arbetar för fullt. Det är verkligen full rulle här för tillfället, köerna är inte alls att leka med idag. Sjukt! Idag började jag för övrigt att jobba klockan tre. Innan dess åkte jag och hjärtat hem till Pålssons och busade lite med dagbarnen hihi. Så himla mysiga! Robin skulle nämligen raka av sig håret, så vi passade på att åka dit en stund innan. Men sedan blev det direkt till jobbet, suck.
 
Har för övrigt märkt att det verkar ploppa ut ungar ur varenda jäkel nu för tiden! Såg en persons instagram, en kille som jag har vuxit upp med  samma område hela mitt liv i princip. Han verkar redan ha producerat fram tre ungar? Vafan! & vart jag än tittar nu så är det flera i min gamla bekantskapskrets som skall få barn. TYPISKT. Varför kan inte bara mitt och Robins liv bli lite mer stabilt? Jag vill också ha en unge ju, typiskt. Men den som väntar väntar väl aldrig för länge, eller? ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback