Mys med familjen Pålsson

Hej vänner!
Sitter för tillfället på jobbet och här är det minsann full rulle kan jag tala om! Är ganska seg idag men det är sjukt sköna personer som jobbar hihi. Bland annat Isabella och Elin som är helt galna, deras kommentarer är totalt oslagbara! Av någon anledning pratade dom om tuttar och Elin utbrister till en grinig Isabella "akta så att jag inte kväver dig". Att jag inte dog av skratt! Haha. Knäppisar!
 
Senare idag blir det mys med familjen Pålsson och Robins farmor med gubbe. Vi skall antagligen spela minigolf och ta det lugnt, äta lite godingmat och bara ha det bra. Så imorgon blir det inte mycket sömn kan jag tala om. Typiskt! På söndag är det även kalas för min stora storebror som har hunnit fylla hela 24 år (GAMMAL). Så det blir mys hela helgen! Men nu skall jag fortsätta jobba hade jag tänkt. Ha en lugn natt ♥
 
I'm Batman | via Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback