Kalas för Robin imorgon

Hej godingar!
Idag vaknade jag hyffsat tidigt eftersom Robin skall ha kalas imorgon. Så städning har stått på schemat hela dagen! Först kom Elain hit vid tolvtiden och jag hjälpte henne att klippa hennes hår, vilket för övrigt blev sjukt bra! Hihi. Därefter började den stora städningen och bakningen. Har städat i alla rum här och var, dammsugit och plockat och torkat. Så nu är det förhoppningsvis rent!
 
Därefter blev det bakning. Först gjorde jag vaniljbullar och sedan chokladbollar som Robin propsade på att han ville ha på kalaset! Vi hann även att äta tacos mitt i allting och det var så otroligt gott! Mums. Att jag inte storknade när jag var klar. Det blev lite film och hämtandes av pappa och Elisabeth på kvällen. Mysigt! Men nu skall jag verkligen sova, imorgon fyller ju min älskling år! Ha en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback