Jag är sämst haha

Hej vänner!
Sitter för tillfället på jobbet, börjar om tio minuter. Själv var jag ju här redan fem i halv åtta haha, det är inte lätt alltså! Imorse vid tio gick jag ut på en 25 minuters PW, så himla skönt! Jag måste verkligen komma igång med den rutinen. Det är så otroligt skönt när man väl kommer hem igen hihi. Efter det har jag nästan inte gjort någonting, jag powernapade igen efter tolv med tanke på att jag kör en halvnatt idag.
 
Vid femtiden var det i vilket fall som helst meningen att jag och Åsahjärtat skulle köra ett Indoor Walking pass på 45 minuter, men med min KASSA planering så blev jag sen (var dock helt säker på att jag valde rätt tåg) så vi gick på ett step-pass istället. Att jag inte dog! Nu har jag fanimej ont överallt haha. Sedan blev det en tur i ösregnet till jobbet. Så nu är jag trött, blöt och sitter här med en mini godispåse och skall jobba. GÖTT ♥
 
Motivation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback