Fyra dagar kvar

Hej fina ni!
Vaknade vid tiotiden idag. Tror att gårdagens alla känslor och spänningar i kroppen gjorde mig helt slut. Så det var skönt att få sova ut! Frukosten är uppäten för ett tag sedan och nu ligger jag i soffan och känner när lilla hjärtat bökar runt inne i magen. H*n är inte helt vaken än men det börjar nog närma sig hehe.
 
Egentligen borde jag lägga i hårdväxeln och ta itu med tvätt och annat som behöver göras innan söndag. För ni vet, nu är det bannemej bara fyra dagar kvar tills vi åker till Teneriffa. Helt galet! Imorgon går jag ju för övrigt in i vecka 20 redan eftersom jag blev flyttad hihi. Vad fort det går nu helt plötsligt!!! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback