Jag hörde hur personen liksom krossades

Hej finisar!
Jag hade en bekant till mig som en gång skrev en kommentar på Facebook angående att hon blev försenad på grund av att en person hoppat framför tåget hon åkte med. Jag blev så himla förbannad på henne då, för jag förstod verkligen inte hur hon kunde ta så lätt på det och skoja om det!
 
Men idag när jag satt i samma situation själv, jag kände hur tåget studsade och hörde hur personen liksom krossades. & ändå skrev jag en kommentar på Facebook direkt om hur sen jag kommer bli till jobbet! Helt otroligt. Jag blev paralyserad och chockad som in i helvete. Fast jag kände mest av det när chocken faktiskt lagt sig. Innan skrattade jag hysteriskt i telefonen när jag pratade med Robin och sa att jag var heeeelt okej. Men efter att ha suttit fast på tåget i 2,5 timme och sedan kommit tre timmar sent till jobbet så kände jag mig så himla borta och lite ledsen till och med.
 
Så även om min dag blev riktigt jobbig och tråkig så har faktiskt någon förlorat en närstående, och jag kan inte i min fantasi förstå hur det skulle kännas att få det beskedet om vad som hänt. Usch, så ta hand om varandra! Man vet aldrig när man ser någon för sista gången!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback