Stormen Sven

Hello you!
Igår blåste som sagt stormen Sven in och jo tjena, snacka om att ta i från tårna! Vi har sedan igårkväll haft blåsten uppe i 32 s/m och strömmen gick runt niotiden. Det betyder inget ljus, inget vatten ingen ström över huvud taget. Detta slutade med en ISKALL natt och flera stora träd som trillat utanför huset. Om vi har tur så har träden precis missat, vilket vi inte har hunnit kolla upp än. Suck!
 
Nu sitter jag i alla fall på jobbet och dricker en välförtjänt kaffe. Pappa körde in mig tidigt eftersom vi inte visste hur vädret påverkat vägarna osv, så jag blev lite tidig. 
Något annat spännande är att både jag och Robin kände av när skorpan puttade i magen igårkväll! Jag kände det jättetydligt i magen och lite uanför och Robin tror att han kände en liten kick. SÅ HÄFTIGT! Längtar tills nästa vecka när vi skall på ultraljud hihi. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback