35 stycken julkort

Hej fina!
Vilken otroligt lång dag det har varit idag, puh! Började ju dagen med att springa runt på Ica med min hälsocoach. Vi träffades vid halv nio och var inte klara förrän vid tio!! Tokigt. Sedan mötte jag upp Elain och Lisette och hjälpte till att leta julklappar hihi. Hittade massor av fint! Köpte ett par ursnygga uggs till mig och en tröja! Helt perfekt. Det blev lite lunch och mysprat och sedan mötte jag upp Åsa hemma. Vi började packa min resväska och hämtade upp lite sommarskor att ha med på söndag. 
 
Dock efter hela dena jäktiga dag så åker jag på världens migrän så jag tar en lur mellan fyra och halv sex. Dock gick inte huvudvärken över förrän senare runt åtta. Nu har vi dessutom suttit i köket och skrivit över 35 stycken julkort som skall skickas ut till nära och kära!! Skrivkramp deluxe haha. Men nu skall jag mumsa lite på after eight och sedan gå och lägga mig. Är helt slut!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback